2011年9月22日 星期四

大Project (下)

收樓以後, 和小P到新居檢視.
家徒四壁之下四處細看. 個多月來思前想後,
心路歷程如下:

- 舊有傢俱太深色又殘舊,又阻礙油漆,只係幾件不如都係換左佢啦,其他唔好郁……
- 冷氣都用了十年,而家唔整第時又要搭棚,好麻煩,都係換晒佢啦……
- 廁所又污糟又設計又老土,三件頭就一定換架喇,只係貼瓦仔上牆身面唔拆野,應該唔太貴丫……
- 書房太大小哲間房又太細用唔好擺放, 拆左幅牆砌番磚牆好少事,呢個為阿仔,值得做。
- 其實既然廁所瓦仔都貼上面,我買瓦仔又平,不如貼埋地下啦~ 一樣之嘛~
- 廁所瓦仔貼上面,會唔會入水之後甩落黎架……唔好喇~ 反正朋友話幫我順手拆埋,拆左佢啦……
- 朋友話順手拆埋個地台喎~ 一樣之嘛,好快!
- 廚房真係唔好搞喇~ 換過套廚櫃好貴,不過檯面裂左,搵人補補佢啦……
- 朋友話,補補檯面都唔平,又唔靚,換得檯面不如友情價造過套櫃啦……
- 拆得套櫃,咁廚房地檯牆身唔爭在砌過晒d 瓦仔啦~ 邊有人廚房瓦用粉紅色架……
- 咦~原來浴室果個唔係恆溫熱水爐? 忽冷忽熱小P 唔得架喎……咁要換喎……
- 搞完晒窗台石好似唔襯,最後拆剩幾件窗檯石,換晒都係爭幾千蚊啫……唔爭在啦……

結果,因為一連串的"唔爭在", "順手", "反正都要整"......之下
原本係"只要稍為油一油牆身就可以入住"既單位……

[caption id="attachment_423" align="alignnone" width="640" caption="原本稍為油一油牆就住得“既狀態……左上係廚房,右上係廳,左下係廁所,右下係房……"][/caption]

最終,變左咁樣......-.-!!
[caption id="attachment_424" align="alignnone" width="640" caption="結果……左上係廁所,右上係廚房,左下係我畫既施工壁畫,右下係打通左一望無際既廳與房……-.-!!"][/caption]

其間, 因為一些美麗的誤會,
原以為有人幫忙搞裝修設計,
最終為免繼續躭誤時間, 還是決定親力親為.

於是乎, 我一日早晚做兩份同樣的工作:
白天我落地盤, 做設計和協調工序, 為了賺錢.
夜晚我落另一個地盤, 做設計和協調工序, 卻是要不斷地花錢......

每晚, 我都會到新居去,
除了檢視進度, 亦要在牆上不斷畫壁畫留言結裝修師傅,
另一面不斷獨個兒想著家居設計.
每每獨自留在屋中, 逗留上一兩個小時.

很多次, 望見原本好好的單位被拆得光脫脫爛溶溶,
感覺有點茫然. 好幾次問問自己: 真的需要嗎?

我不知道.

只希望小哲和小P喜歡新居, 住得安心就好.
也就不去再想了.

2 則留言:

  1. 值得! 一切都好! 長期住架! 支持你們 !

    回覆刪除
  2. 請繼續支持~ (畫圖中......)

    回覆刪除